Between the noise you hear and the sound you like.






Tjaaa! Kom ganska nyss hem från skolan igen, haha det va ju första Talang idag! Det gick bra tror jag! ;) Har ingenaning om hur mycket vi tjänade, men det va för dom i F-2 och några va riktigt duktigta, sen sjöng jag ju oxå med Hanna, och det gick väl bra, har iaf fått massa beröm efter ^^ Så jag antar att det lät okej iag ;D
Efter skolan stannade vi och repade lite och fixade i Aulan innan jag egentligen skulle äta hos Joanna med Rosa, men då kom jag på att diplomen till dem som åker ut inte alls var klara, och det skulle ju lixom jag göra.. Så fick sticka hem ist och göra det och äta innan vi gick tillbaka till skolan och ställde fram allt och fixade innan allt började :) Aja, jag hade iaf och enligt mej blev det lyckat :)

Kommentarer
Postat av: 'Calle

STOOOOOOOLT FOTOGRAF TILL TYP ALLA DEM DÄR BILDERNA :D <3333333333333333333333333333333333333333333

2010-05-05 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0