Älskade vän.


För några år sen, Jag, Kim, Linn, Alice & Hedvig :) P.s Nu är jag mycket längre än Linn! Stolt^^

Hejhej, vilken händelserik morgon, eller jaa. kul var det iaf :) Blev väckt av mamma som nyss svarat i telefonen och hon säger att Linn & hennes pappa kommer snart, så hon kör upp mej och så byter jag om lite och typ bäddar innan dem kommer, så grymt kul att träffa henne igen! Tror inte jag träffat henne på typ 4 år! :O Pinsamt men antagligen sant O.o

Så vi snacka mest och sen åt vi frukort och snacka mer innan vi åker till Ikea och inhandlar lite till mitt rum, bl.a en spegel lite korgar och en stor tavla, dock är den en tidig födelsedag present från Farmor. Men gud vad jag älskar den! Sen fick jag inte lite surprice av Linn när jag klaga på att jag hade ett litet minneskort till mobilen, då trollar hon fram ett större som hon inte behöver, så i dag har jag fått två tidigta persenter :) I kväll blire mys med familjen! Skönt att inte behöva göra nåt, och i morrn gäller LAGER 157! Me like! ;) Nu ska jag fixa lite låtar till mobilen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0