When the birds sings.


Foto By Me, från i sommras :)

Åååh, jag orkar verkligen inte mer av denna kalla vinter, kan den inte bara få nog och typ snöa i afrika eller nåt!
Btw, min katt är sötast! Han ligger typ och sover här bervid, göölligt!
I dag var det måndag igen, rikitgt surt efter helgen! I dag har jag varit ganska borta i överhuvudtaget, haha, trött typ. Menmen, i morrn ska det väl blir bättre! På gympan ahde vi boxersize, stavas det så ? ;O Hahha, körde med emma, sjukt kul. men gud vad man kännde sej töntig när man börjde på knäna som slog på dom där spärrsakerna med coola boxnings handskar, haha, mycket skratta! Efter skolan åkte jag och Agnes till liljan och möte My! Och sen åkte vi till dansen, Agnes kolla på. jaa. du ser jag kommer typ inte på något att skriva ens! -.-
Nu ska jag iaf ta en dusch och hoppas på sol :)

- Grattis Arvid på födelsedagen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0