It's a endless story..

Åååh, jag är jättepigg, och snart ska jag sova enligt mina planer.. Fast jag kan snooza alamet som säger att jag ska sova (a) Ska ju gå och lägga mej och gå upp samma tid hela veckan.. ;)
I dag vare matteprov, pluggade lite i morse med Oskar, CalleViccan och Joel, ägde ut Oskar totalt! ;D
Haha, men självprovet gick väl så där, -.-
Hatar prov! Haha och är nog inte direkt själv.. ;)
Efter skolan tog jag sällsakp med maaassa folk, alla skulle tydligen åt samma håll ;)
Jag och Sofia gick till mej och åt mellis, och sen kom Emma, min syster hade två kompisar och sin pojkvän här, sååå gulligt, dom går i trean ;) Fast dom vågade inte kramas när vi kollade på ;)
Sen lyssnar vi typ på musik innan jag och Sofia gick för att träna vid halv åtta, i dag blev det aerobics, sjukt kul!
Lite som dansen, fast typ.. hårdare, man pausar inte alls och sen äre lite hårdare styrka ;)
Riktigt kuligt iaf! Sen nu lyssnar jag på musik, och messar typ, borde verkligen sov snart, såå det blir nog sängen nästa :) PUSS! I morn blire stan med Linnea :) <33


Miss yaaa twiins! ;D - Låt oss hålla tummarna för en toppen helg, nästa helg! :D <3


Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

OCH VI SAKNAR DIG!

det kommer bli en toppen helg, can't WAIT! <3

2010-03-10 @ 13:12:47
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: Nina

haha va sööt du är!det kommer bli skit roligt!<33

saknar er med

2010-03-11 @ 13:42:49
URL: http://puussad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0