Can't look you in the eyes


Häärlig dag
, kan inte säga mer än att jag är nöjd!
Riktigt kul att träffa alla igen, även fast det bara är en vecka, men det är långtid (a)
Jag menar man hinner ju inte träffa alla på lovet, speciellt inte om man sitter upp i fjällen massa dagar xd.
Sen vare första dagen att äta i dom nya barackerna, där vi kommer äta närmsta ett och ett halft åren, greaar, om jag får gissa kommer det antagligen bli längre.. Men det va faktikst helt okej, förutom att det va begrenat hur mycket man får ta, och att mackaronerna va snustorra (a) Men det va faktiskt ganska fräscht, bätte än vad jag hade förväntat, sen mat som åker från fruängen i lastbildar kan man ju gissa hur den borde bli, men iaf lite nya rätter^^ - Okeeej, försöker iaf vara posetiv!
Sista lektionen var gympa, haha, vi gjorde någon random lek, som blev kaaos! Efter det åkte jag och My direkt till dansen med juice i högsta hugg, som faktiskt börjar bli en vana ;/ Men det är sjukt gott! Haha!
Såååå härligt att vara igång igen, missade ju innan lovet, och nu äre bara ett antal veckor till uppvisning, och vår dans börjar lika något! Haha, läraren hade en ny uppvärnings dans idag somv i lärde oss direkt, till låten.. Gissa ?
Joo, Baby - Justin Bieber, Hahha! Aja, man står väl ut^^

Efter dansen åkte jag och mamma till skärholmen för att kolla på en jacka, men kom hem med, lite sminkborttagningsmedel, mascara, ett diadem och lite småsaker.. haha.
Och hon lura mej total och plötsligt satt jag på en sån där sjukhussäng med fästingsprutan, haha, så nu är den avklara och nästa är inte fören om tre år! Happyface!
Men nu måste jag plugga, matte prov i morrn, och jag antar att jag glömt bort en del saker ;/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0