It's hurts to be your friend, every second without you is like hell.


Dagnes; tights, linne & halsduk från H&M. T-shirt från Monki, Tjocktröja från Baseboll Hall of fame. Acessoarer från Glitter & Max :)

Hääärlig! Det börjar verkligen blå vår! I dag hade jag ingen jacka när jag gick till agnes och det va varmt ändå!
Och ljus med! Nu när det är sommartid och allt! Jag längtar som en galning till varma lata dagar!
Men i helgen äre ju iaf påsk och sen lov! Juste nu sitter jag och äter glass med varma hallon, rikigt gott! Jag älskar verkligen hallon! ;D I dag hade vi musik, jag, Emma, Arvid, Calle, Max, Felix & Victor, är en grupp. Man är i grupper så väljer man en låt och sen spelar man upp den :) Fast vi ska köra två ;p Just nu jobbar vi man Mad world - Tune Robbers :) Awsome! :) Sen vare slöjd oxå, blev klar med min tröja, bilder kommer :)
Efter skolan gick jag till Agnes U och vi gjorde vofflor och kolla på tv :)
Haha, båda va sjukt trött och jag tror faktikst jag lyckades somna en kortis. Sen var det meningen att jag skulle träna med Sofia, men jag va så trött så vi hoppade det, lite synd ;p Menmen, tur att det är en vecka till efter söndag med ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0