22.44

Sitter nu hemma i soffan, ganska skönt att vara hemma, fast ändå sjukt tråkigt! (a)
Håller på och måla naglarna och kollar på en film på 3:an typ, " När kärleken flyttar in" Den verkar bra!
Resan hem gick bra, haha, fast innan vi åkte hade vi snöbolls krig, jag & Nina mot Kim & Lina! Hahha, jag och Nina vann lätt. Sen glömde vi bort tiden och gick nästan springa till bussen i snö med tygskor! Greaat, plus att jag tror jag glömde min nycklar, helvete isf! Det är två nycklar till pappa, en till mamma, cykelnyckel och skåpnyckel och mitt usb minne! ;/ De får inte vara borta, eller hos kim! Men hon eller nina hittar dom inte och inte jag heller! PANIK! Aja, måste sluta och bli klar med allt som måste göras innan jag måste sova, i morrn äre trotts allt måndag.. Full vecka! Shiet! Kolla,

Måndag : Dans med My :)
Tisdag : Träffa Nina och lite folk Sara :)
Onsdag : Spej ( & fika med Nina, Sara & Emma. )
Torsdag : Träffa Emma & Johan, ( & Erlend )
Fredag : Träffa Erlend. ( & Sova över hos han med Agnes )
Helgen : Antaglien sleep over med några stycken, inte heöt klart :)
Slappa hos Erlend hela dan och Joanna & Karin ska sova hos mej, tävla på söndag.

BILDER FRÅN HELGEN KOMMER I MORRN :)


Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

sv; klart man måste bjuda på sig själv :o



haft en underbar helg, för tok för snabbt gick det men aja :/ vi ses snart i hope ? :D

2010-03-22 @ 15:48:03
URL: http://kimlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0