Frågestund ; Svaren!

Hur lång är du i centimeter? kortis :)
- Haha, det är kul att det är Emma som frågat efter som jag typ är lika lång som henne, men för säkerhetsskull mätte jag mej nu, och jag mäter stolt 163cm! PS. My är 173 cm :)

När ska du ta en bild på när du hånglar med en annan tjej?
- Förlåt, hahah! Jaaaduu, det får du nog vänta ett tag till på ;p

Va åt du till frukost imorse? xd
- I morse åt jag frukost hos Sixten, vaniljyoghurt, jodgubbsyoghurt och några goda flingor med röda bär i :)

Favorrit människa detta år?
- mhm.. asså jag har ingen aning.. (a) Jag har så sjukt fina vänner!

Favorit blogg detta år?
- Hmn, faktist ingen aning där heller, sorry, läser lite bloggar som, Mys, Linnea & Agnes, Noreas, och några tjejer i min skolas, och lite random, men har nog inte favorit..

Vad heter fonterna på texterna du använder i headern och facebook-ikonen? :)
- VTPortableRemington & ChromosomeReversedLight ;)

Vem gillar duuuuuuu?
- Jag gillar många! Men jag antar att du menar som mer än vänner; jag är ledsen men måste komma med det tråkiga svaret att jag inte tror att jag gillar någon just nu ;p

Hur lång är du ?
- Som sagt, 163cm :D

Vad är dina sommarplaner ?
- Jaa, dom är inte helt klara, men det blir nog både sommarläger/paddling & Kollo, utomlands, kinaträff och massa lat varmadagar med massa fina männsikor :D

Vad är det pinsammaste du någonsin har gjort ?
- Pinsamaste.. hahah, jag har gjort mycket pinsamt, men inget om är lixom pinsamt så man typ dör.. hahah.
och jag vet inte vad som är pinsamast och kommer inte på något specillt nu, ;/

Vad är det bästa med mig ? :D
- Vilken egostyle Kim! ;O Hahha, nääe, men det är svårt att säga, du är en sjukt bra vän, sm alltid funnits där för mej, du är en av mina älsta vänner och vi har mycket gemensamt även fast det kasnke inter verkar så, men nu sk ajag inte skriva en uppsatts här, kort och gott, Du är bra vän! Med allt som här till det! :D

Saknar dig moi ? :D
- Men Kim! Egostyle igen ? Och jaa, det är klart jag gör! :)

Bästavän och varför ?
- Jag har så grymt mycket bra vänner och kan inte peka på nån och säga, du är bäst.. Men det finns sjukt många bra! Men måste väl nämna några av dessa underbara glädjespridare ? Emma Jiredal har alltid funnits där för mej och varit underbara vänner, liksom Carl Westen, Felix Ribbestad, Erlend Körberg, Linnea Kaarto & många mer!  Tänk inte ens tanken ju att det jag nämde är mina bästa, för det finns många fler som betyder som dom! JAG ÄLSKAR ER ALLA! :D

Favvo ämne ?
- Kanske.. Slöjd, Musik eller Idrott (a)

Snyggaste killkompisen ? ;)
- Hahaha, Kim, fantasifullt där, och då kan jag berätta för dej att det finns tusen snygga killkompisar här! :D

Vem har snyggast mage mellan, uhm vilka ska vi ta, fantomen ( arvid ) felix, max fanns det väl nån som hette så ? och calle ? :)
- Hahhaha! Förlåt, Men det undrar du allt ? ;D jag måste nog säga att det är Felix.. :p

Ditt hår är jättefint! Hur gör du? Alltså tvättar och allt?
-
Tack, jag tvättar inte mitt hår så jätteofta eftersom det faktiskt håller sej rent ganska länge och sen för att det sliter på håret, oftast 2 gånger i veckan, sen borstar jag det så klart varje morgon och ibland kväll, annars är det shampoo och balsam varje gång jag tvättar och hår inpackning ca 1 gång i veckan, nu på vinter när håret ofta blir elektrist andvänder jag ibland balsamspray för att borsta ut det utan att det ska stå åt alla håll ;)

Vad dansar du?
- Showdans!

Vilken film är den läskigaste du sett?
- Jag är inget fan av skräckfilmer, tycker inte alls att det är kul faktiskt eller vad det nu ska vara, jag tycker dem är typ meningslösa och tråkiga,  kan bero på att jag inte sett så många efter som jag ofta blir rädd oxå. xD
Men jag vet inte vilken den läskigaste jag sett är.. ;p

Vilken frukt föredrar du helst? :)
- Grön-Gröna äpplen & Hallon :d om vi pratar typ vardagsfrukt, men annanas,  jordgubbar och alla sånt sitter ju inte så dunmt, :D

Du måste välja att bo ett land, vilket som helst förutom sverige, vilket?
- Det hade varit kul att bo i Kina, men inte på heltid kanske, men annars något som liknar sverige, jag gillar det, lagom med sommar och vinter, lite av varje, men varmt som typ spanien är ju oxå najjs, och typ england.. (a)

Favoritdjur?
- Det måste nog vara Giraff :D

Vilken är din favorit färg?
-
Svårt att säga, jag gillar det flesta :)

Vilken smink-produkt gillar du mest förutom mascara?
- Concealer, i guess. Funker superbra till att dölja trötta ringar och annat, men det går att leva utan, jag tillexempel har tappat bort min -.-

Skostorlek? hahaha:D
- 38

Vad lyssnar du på för musik? Hur skulle du beskriva din musiksmak?
- Haha, jag lyssar nog på det mesta jag tycker är bra :) Men ofta drar det mot kärlekshållet..
Gärna acoustisc musik och lite smörig xD Haha, med det finns utstickare, och jag är ett litet fan av Sommriga Håkan Hellström! :D Jag lyssnar på det jag gillar - Signesmusiksmak :D

Vad går du för skola?
-
Mälarhöjdensskola

Vad tränar du mer än dans?
- Jag har gruppträningskort, där jag tränar i bland, ofta aerobics, spinn eller något sånt :)

Vad andvänder du för smink?
- Mascara, rouge & ibland, eyeliner, kajal eller ögonskugga :)

Vem saknar du mest just nu?
-
Erlend Körberg! Som förövrigt precis kommit hem från en lååång resa till.. mexico ? Längtar till jag får träffa honom :)

Vad har du på dig just nu?
-
skolmjukisbyxor, linne från H&M och Sixtens Wesc tröja :)

Hur gör du din hader? Och visa några du haft?
- Jag gör alla min design själv, i lite olika program, bla. Scrapblog, picnik, photocape & paint.
  
  

Hur länge har du bloggat ?
- Jag har bloggat i den här bloggen i nu ett år, började Mars 2009. Men innan det bloggade jag på min gammla, så har bloggat sen December 2008 :)

TACK FÖR ALLA FRÅGOR! :D



Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

sv: URRU! mina frågor var bäst. erkänn :)

och jag kör alltid ego style, daaah :D

2010-03-19 @ 14:43:28
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart laddade du ner fonten ChromosomeReversedLight? :)

Tacksam för svar!



/Sara

2010-03-25 @ 19:08:19
URL: http://thelifeofsnagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0