Insperation är en nyckel

Aaaw, längtar tills i morrn! Haha, inte för att det är måndag direkt, inte alls faktiskt det betyder bara skola och en helvecka till, men somsagt äre ju studiedag på ondag! Passar mej perfekt, antagligen blir sleepover men några kompisar jag var med mycket i sommras, och knappt träffat sen dess :( eller inte efter skolan så mycket iaf.. ;/
Men i morrn äre iaf dans, höjdpunk faktiskt, hahah, men det är så sjukt underbart, och jag vet, jag tjatar om det hela tiden ;/ Haha, men nu kollar jag på American's best dance crew, hahah, dansigt värre och som toppen på det började just låten vi dansar till på spotify. Hahah! (a) I dag träffade jag Agnes U vid lunch vid centrum vi köpte lite godis och saker, och gick hem till henne, och hade cupcakecontest, haha! Självklart vann jag, haha, nääe, det blev nog lika, fast jag åt bara två av dom, man blev så sjukt mätt! Mådde typ illa sen, menmen :)
Det var iaf riktigt kul!


Mina till höger och hennes till vänster, dom andra bilderna belv suddiga pga min fina mobilkamera! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0