time for me to fly by timo räisänen

Ligger i sängen och tänker så det känns som om mitt huvud ska gå sönder, jag skojar inte..
Annars lyssar jag på musik, just nu äre lille Timo som spelas :)
Och sen kollar jag lite på film, på fyran :) Haha. jaa en del kan ju göra ett antal saker samtidigt.
Borde ta och fixa Marsbloggen, seg som man är.. men snart dyker den upp xd
Vill att något kul ska hända, behöver det verkligen, något rikigt kul, haha fast vet inte vad..
I morrn är planerna att fixa lite mer i rummet och sen träffa Agnes U :)
Ska bli kul, själv satt jag ju hemma, hela dan i dag.. tråååkigt (a)
Men ska nog krypa i säng snart, tanken på lite skön sömn låter riktigt bra! :)
Annars känner jag för att dansa, som vanligt, kanske största motsattsen till att sova, men men..
Längtar tills den stora shown i farsta om tusen år, men vi får hoppas på att tiden går fort, right!
Då kan ju sommaren komma snabbare på en gång. varje gång jag säger att det är vår, börjar det alltid snö efter, ska sluta med det! Sen råkar det vara så att jag saknar Erlend Körberg, den busungen som stack till Mexico, väääldnas mycket!


Vackerbild på saknade Erlend! Kom hem nu, tack! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0