UPPSALA!


Yeess, äntligen framme, sitter nu hos kim! Resan gick väl bra förutom att jag och nina satt på golvet, haha xd.
Nu sitter vi och snckar och typ lyssnar på musik! Det sak bli underbart här, även fast det lite.. b, haha nääe! men det är klart minder än stockholm och det finns gula & gröna bussar, haha ^^
Annars har det varit en superdag, haha, fast jag blev typ målad blå av tusch ;O
Fast det blev alla jag var med då, det utbröt lixom lite krig ;D
Hahah, och ingen lyssnade på mej när jag ville gå till centrum och det slutade med att isak typbar mej dit alla andra ville ;/ Aja, nu ska vi hitta på någ gryymt (a)

Vet inte hur mycket jag kommer blogga här ;) - Stå ut tills måndag annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0