the day before tomorrow

Yesyesyes! I morrn sticker jag till uppsala! Äntligen! Ska träffa underbaraste Nina & Kim, haha som det där banadet man lyssnade på när man var liten, ni vet ? Typ med någon låt om Julia och Romeo, haha vilka minnen^^ Aja, det ska iaf bli awsome, får se hur mycket jag bloggar, men något blir det säkert ;)

I dag har det varit.. grått! Vad hände seriöst med våren ? :O Jag blir galen!  -.-'
Och har jag sett ut ungeför som en zombie.. har verkligen varit jättetrött! Sov ju över med lite folk i tisdags och sen typ hela onsdagen badade vi bubbelpool och man blir sjukt trött av det! Faktikst, sen kunde jag inte somna på onsdagskväll efter som vi varit på på tisdagen, och det sista, så glömde jag mitt smink hos mamma, så jag gick typ i sömnen, heldöd, och man ser ju inte mindre trött ut utan smink ;) Ajaj, menmen, morgondagen ska bli betydligt bättre! Shiieet, vad jag längtar! :D
Annars var det elevråd i dag på gympan, så slapp den, riktigt bra efter som jag har typ blåmärken på benen och ont i fötterna sen tävligarna på badet ;/ Men det betyde oxå att jag och Victor fick mer än två timmars lunch, så vi åkte till liljeholmen och åt lunch på donken och pratade sommar! Kul att träffa han lite mer än bara i skolan! Vi kom på värsta planerna oxå för nästa helg, eller nej vänta nästnästa, för nästa har jag lite andra planer, haha :)
Efter skolan stannade jag men Isak, Erlend ( SOM ÄNTLIGEN ÄR HEMMA! DET FIRADE VI MED KRAMKALAS! ) & Felix ett tag sen gick jag och Felix till centrum och han väntade snäll med mej till bussen kom! Taack! :) Fast sen kom lite andra people :D

 
HAHAHHA; DRIV BILD FRÅN I SOMMARS MED MINA B*TCHAR! :D


Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

MEN VAD FAN GÖR JAG ?!

OCH HLVETE VAD BRUN JAG VAR ! :o



blä på bilden signe :)

2010-03-19 @ 14:41:01
URL: http://kimlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0