te quiero


Tillbaka till sommaren i kväll med underbara, Simon, Gurra, Sixten & My!
Duktigt som man är lärde man sej det på spanskan i dag! Alltså te quiero :D
Dock fick vi tillbaka matteproven, och det va ju inte superbra.. jag hade tydligt fårr 3 - 0 till 0 ? -.-
Och lite fler fina slarvfel.. som vanligt typsiskt. Sista lektionen fick i håltimme, men vi stannade ändå coh stod och sncka och typ putta ner mej i snön, lite trevliga männsikor.
Fast sen gick vi åt olika håll, och jag, Calle & Emma hamnade uppe på en sån där blå sandlåda i solen och snckade sommartiden, härligt! Det är mysigt att bara sitta och prata! Men sen fick jag brottom för jag skulle möta Felicia halv fyra i liljan. När jag äntligen kom dir blev det letande efter en jeans jacka, och fika på Wenyes´s innan jag åkte hem.. Litet kort inlägg för nu ska jag packa och sen möta, Sixten, Simon, Gurra & My, och ha en lite sleepover, och i morrn äre studiedag! Härligt! Har kikat på allas fina frågor oxå och börjat svara med är inte klar, puss!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du får en bra dag!

2010-03-17 @ 11:48:54
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Svar; fin blogg ;) synd att ja missa frågestunden !

2010-03-17 @ 16:37:18
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0