Sunshine

Bästa dagen på länge! Åååh, vill bara uppleva allt igen & igen! Eller nästan iaf (a)
Mamma väckte mej tyvärr lite förtidigt så jag fördrev tiden till att lyssna på massa bra och glad musik och solen sken ute och himlen var klar blå! Sjukthärligt! Så jag var lite overhappy när jag mötte klassen vid centrum, Emma verkade oxå vara det, så vi var overhappy tsm! Haha, men sen har vi gått runt i vårvädet i gamla stan, och sen ätit på kajen, fört mat och sen glass, sommarkännslor till tusen! Verkligen. Sen gick vi typ på museeum, trevlig dag med klassen, världensbästa klass föröverigt! ;)
Sen stannade jag & emma kvar i stan och gick runt överallt och väntade på Nina& Sara, men dom sluta så sen så vi åkte till deras skolan, Vasa Real men vi fick tydligen inte vänta inne på skolan utan satt utan för på en sån där blå sandlåda, och komenterade alla som gick ut, hahah xd. När dom äntligen kom blev det fika på EH, och sen hem till Nina för att kolla på alla random vi sett i skolkatalogen, haha. Ajaj, kom nyss hem från spej, och ska no sova snart. Annars lär jag vara död i morrn! ;O




FLER BILDER, PÅ FLER ÄN MEJ, EMMA & AGENS FINNS PÅ FACEBOOK :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0