Studiedag!


Saknar värmen i egypten, som jag då tyvärr tyckte var lite för mycket. saknar det!
I dag var det ju studiedag, *like*
Fast vaknade ändå tidigt, vet inte rikigt varför, haha, men sov ju över med Sixten, My, Simon & Gurra.
Hade en riktigt trevlig kväll! Vi åt pizza och sen gick vi till västertorp och hyrdefilm och köpte massa godis!
Det blev american pie, hahah ;p Sen sov vi i Sixtenskällere.
Sen i dag så åkte vi alla in till Eriksdalsbadet och badade där mötte vi Axel, Joel & Joel. Och badade men dom, det va typ ingefolk förutom Norea, Agnes, hedda & Malva som oxå var där, men vi badade typ inge med dom :O
Vi typ åt, och typ badade massa och fixade lite fina planer för sommaren, med vårt lilla gäng :D Förhoppningsvis blir planerna verklighet i sommar, det vore så sjukt kul! Men jag har en svag kännsla av att de inte kommer göra det :( Men vi får hoppas! :)

Nu sitter jag och äter, hoppade över spej, efter som jag inte hann, och sen för man var tvungen att äta och plugga lite, vilket jag håller på med nu, men blev blir en lite paus i det nu, för ska svara på frågorna från frågestunden :D

Tack alla för en gryym studiedag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0