something to belive in.


Trevlig bildbrist, :)
Sitter i soffan och myser.. med mej själv och min nya peak tröja! :D
Jag älskar den! På vägen hem från Hassela stannade vi på outlet, och mamma fick typ flipp! Fast på ett bra sett!
Jag behöver absolut inga tjocktröjor enligt henne och sen går vi där i från med en helmysig ljusblå peak och sen en sjukt snygg till syster med, som jag kan ha, så två två :) Och dom va ju inte det billigaste man kunnat hitta heller, och mamma som annars brukar tycka att märkeskläder är fint med dyrt, haha :)
Aja, jag är nöjd! Fick oxå ett par svarta jeansleggings från Vila :)
Men iaf, Har percis bestämt med Emma, att hon ska ta bussen hit till klubbis och sen ska vi åkta och möta Robin vid liljan innan det blir bromma! Haha, :)
OCH MITT BUSS KORT ÄR HÄR! I LOVE IT! :D


Kommentarer
Postat av: 'Calle

GRAFFARE! ;D

2010-03-07 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0