One of everyone else, but still so special.

Nyduschad och riktigt ren! Och mina ben är läskigt lena ^^ Haha, när jag ändå ahde blött hår fick jag för mej att klippa topparna ordenligt själv, så nu är väl mitt hår nån centimerter kortare, fast jag tror inte det syns, men det är iaf inte lika slitet! Dock skulle det behövas klippas mer! Får väl ta det när jag ska färga slingor igen, lite sommrigt (a)

I morse hade, jag, joanna & karin ställt klockan otroligt bra, bara det att i dag blev det sommar tiden, och det är väl egentligen bra, lixom närmare sommaren, men det hade vi helt glömt bort, så vi vaknade 20 minuter innan vi skulle vara i kåken. Men snabba som vi är blev vi inte jättesena, men det regnade och var ganska kallt i morse, så speciellt sommring var det ju inte! Men den ända som var där var ledarna och Anna, haha. Så vi blev den ända stratande patullen, Ugglan ;D Förutom att det va kallt, blött, & att vi eldade på 26 minuter, var det väl ända ganska bra, haha, hur lyckas man 26 minuter! Haha, men trät var blött och vi hade en lite vatten pöl på våran plåt.. Haha, men vi klarade det iaf med hjälp av typ 3 tändsticksaskar ;)

Sen i kåken väntade det vofflor och bilder från ett gamalt läger, som hålls var fjärde år, och man har chansen att åka som deltagare på en gång i livet. Scouter från hela världen! Vilket kommer hållas igen nästa sommar i skåne! Med ca 40.000 scouter från hela världen. Andra år har det varit i länder som, england, thailand, holland och efter sverige nästa år då, så blir japan. Lite synd att min chans att åka är i sverige, men antgligen skulle det vara sjukt dyrt att åka typ till Japan, och det är väl skönt att det är nära med :)
Sen fick vi pris, och fick skriva våra namn på ett skinn som ska hängas på väggen, med varje års vinnare sen ett stort antal år tillbaka! ;)


När jag kom hem insåg jag att jag var utelås och tillslut hamnade jag hos Erlend, med Mattis, dom ahde köpt donken till mej och vi åkte till hans pappa för att lämna blommor innan vi var hemma hos hans mamma igen :)
Hahha, jag ahde iaf sjukt kul förutom när dom trodde dom var kanibaler och tänkte äta ut mej.. ;)
aja, nu ska jag nog förflytta mej till sängen snart :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0