livet leker när du har roligt.

I'm home sweetiees ;D
Haha, riktigt skönt! Har åkt skidor varje dag och det har varit sjukt awsome!
Vad mer ska jag säga, vädret har väl varit så där fast i dag var det jättefint, så fotade lite och åkte sen hela dan innan vi åkte hem :)
Världen är liten! Det är läskigt, på vägen upp pratade jag och mamma om att värden är liten och sen när vi kommer fram så är våran gamla granne där! Haha, Oscar och Håkan :)Och sen träffar Hillevi sin klass kompis och massa, haha. Riktigt bra sportlov iaf! (a) Även fast inte backarna var det bästa, var det bra för fyradagar :)
Till och med syrran tog den svarta puckelpiseten :D
Mys med familjen oxå! Helt enkelt awsome! Aja, ni får lite bilder, snart, i morrn antagligen :)

Annars ser helgen ut så här ;
I morrn - Träffa Felix, och kasnke Emma & Robin.
Och sen ska vi sova hos Max i dah bromma :O
Lördag -  Inga stora planer men måste plugga lite till provet.. :/
Men något annat ska väl hinnas med :)
Söndag - Måste komma igång mer med mitt nya rum, så det blir väl till att måla voffelvitt ;D

MIN DROG I TUSEN AV TIMMAR I BILEN!
Saknade Calle har turen att ha liknade musiksmak som jag och skickar över tusen bra låtar :)
Så hittade den här lite glömde och dammig i mobil när jag lyssna på alla låtar om och om igen i bilen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0