little sunny sunday!


randombild på mej i sommras..
JAG ÄLSKAR ATT DET ÄR SOL! OCH BLÅ HIMMEL!
Åååh, det är så sjukt härligt, våren tränger bort den mörka vintern!
Sitter här och lyssnar på musik, och snackar med lite kompisar, ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag avsluta svenskan som ska vara inne i morrn. Jag har en liiten plan, ska gå och lägga mej samma tid helaveckan och gå upp sammatid ;) haha, så kommer få fram lite läxtid på mornarna ist för typ kvällen / natten, haha. Och förhoppningsvis bli lite piggare! Vi får se hur det går ;) Haha!
Men i dag har jag träffa Emma, och sen gick vi och snacka med felix,max & robin en kortis. 
Och verkligen insett att jag har likheter med en ångvält!
I morrn blire efterlängtad dans! äntligen (a) Det var ett tag sen.. Sen ska jag till skärholmen med mammsen!
I dag när jag var hos emma, ringde hon och sa att jag skulle gå ut och möta henne, och då hade hon hämtat en jacka som hon nämt att jag skulle få av hennes kompis, hon sa att den va svart, ganska kort och hade en pälskrage, och när jag kommer ut hittar jag en kort svart canadagoose! Antagligen inte äkta, men sjukt bra kopia isf! :) Naaajjs, nu kommer jag inte frysa utan kommer vara en svartköttbulle! :D
Ajaj, om jag ska hinna till min sovtid, borde jag sluta nu, har massa saker jag måste hinna innan ;/
I morrn börjar skolan ingen, snyft! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0