liten kärlek återfunnen!



Dagens outfit - Svart linne & leggings från H&M, Rutig blus från Lindex.

Yaay! Jag hitta min kamera! Jag kanske inte har nämt att den är bort menmen, och bilderna på fjäller är på den! Haha, hade tydligen glömt den i bilen, klant som man är! Aja, den är iaf tillbaka, tur som en tokig eller vad man brukar säga ? ;O Lagom i tid tills i morrn, då det blir sovmorgon och sen stadsvandring med skolan! Haha, vet inte hur sugen jag är på det, men det ska iaf bli matsäck fika pengar och efter vi typ vandrat runt i gamlastan blir museeum och sen fika med Nina, Sara & Emma :D Trevligt trevligt! Antaglien hamnar vi nog på EH efter som jag lovat att dricka Frapino med Nina igen xd. Men det är naajjs :D
I dag gick vi fyra hem till mej och typ hade té/chokladparty och mobbade min katt för han va tjock ;D
Nu ska jag fixa matsäck tills i morrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0