light through the universum, light stronger.

Helgens planer börjar forma sej, inte för att det är något stort på gång, men det kommer iaf bli en lite sleepover med Joanna & Karin som jag inte träffat ordentlig på jättelänga, riktigt sorligt! Och sen på söndag ska jag tävla :)
Inget speciellt, men det blir iaf inte tråkig helg! Får se om jag kan fixa i hop det så jag kan sova borta i morrn, men då kommer jag vara ganska död på söndag så vi få se ;)

I dag var det torsdag för er som missat det, haha nej, men våffeldagen! Dock har jag inte ätit en ända våffla ;/
Men det blev en bra våffeldag ändå :) Hade vanliga lektioner, SO- Då märkte jag att vi fårr nya datorer i skolan, laptops från Dell ;D Äntligen det går så långsamt att skriva på skolans stenåldersfyrkantiga saker, och det är så höja tangenter, eller vad man säger efter som jag är van att skriva på laptops, efter dom jag själv har en :)
På No snacka vi om hur tjejer´s  " önske" kille ska vara och tvärt om, och sen vad tjejerna trodde att killarna tyckte va viktigtast hos en tjej och tvärt om, roligt roligt! Oh på HK så var Gustav inte där så jag var själv och fick baka bröd! ;O Haha, med det va väl inte heltråkigt (a) Vi lyssna på radio högt och jag njöt faktiskt av att bara existera :) Efter skolan tog jag sällskap med några till centrum och där mötte jag, Emma & Erlend upp Johan, och gick hem till Emma och åt typ kaksmet och lyssna på musik :) Det var länge sen man träffa Johan men det va kul! :) Nu ska det pluggas spanska :)

Dagnes outfit ; Svartlinnea, Svarta tight med guldig dragkedja och Halsduk från H&M. Kort svart t-shirt från Åhlens :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0