Last update från uppsala.

Tjaa, vi har slappt hela dan och faktiskt nästan sovit ut, eller nej förresten, Madde, Kims kompis dök upp och fick oss att skynda oss. Vi har typ inte gjort nåt, lyssnat på musik & snackat, trevligttrevligt. I går gick vi hem till en annan kompis till kim, Frida och kollade på new moon :) Men nu ska Madde gå och vi ska ta något smått att äta, packa och sen blir buss till stan för att sen åka hem, rikigt sorligt! Och det snöar, #"%¤&"#¤"
Seriöst, jag är så trööööött på snö nu! USCH! 
Alla säger att det snöar i stockholm med, jag dör! Här var det iaf vår i går, plusgrader och sol,sol,sol!
Vi alla fyra låg och snacka i sängen förut då Nina tydligen tagit en bild på mej när jag sov, euw! Inte vackert!
Men så blev drog i hennes mobil från varsinna håll, och oups så paja den! Hon har en stor spricka i skärmen och typ hela är svart men ser lite i ena hörnet, greaat! Stackars henne!^^
Och det va bara inte mitt fel!
Men nu ska jag njuta av de sista timmarna här ;D PUSS! <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0