Glass i stora lass!

Sitter i soffan och lyssnar på musik och äter kolaglass samtidigt som min syster har sin kompis här och dom kolla på Harry Potter, så sneglar lite på det med ;)
Kom hem för ett tag sen från Emma, där jag spendrat min efter middag efter att killarna skulle på träning och vi inte får kolla på, hahah. Hockeyliv.

I natt sov jag ju hos Max Määttä, men Emma, Felix & Robin :)
Jag hade iaf kul, vi åkte dit på eftermiddagen, möte Robin i Alvik innan vi åkte till Max! Felix var redan där ;)
Och vi kan säga så här, att vi efter mycket skratt konstaterade att Max & Robin är bönder och Emma bredängsbo ;) Hahha! Sen senare tog vi spårvagnen där ute på landet, haha nääe, men bromma typ landet. Men vi köpte iaf pizza, fast Max fick två för att Robin skrek Bagarns. Hahah! Sen senare blev det godis och film!
Jaa, vi sov kanske inte supermycket och jag somnade sist, GR8, Felix style.
Haha, men jag det va riktigt najjs! Och det ska göras om! Hahha, Massa skratt och kul.
Lycklig med er dudes! ;D

Tyvärr inga pics, duktig som man är glömde man ju kameran.. hahah ;D Men ni får en mobilbild!


Sööötaste Emma & Robin! :D



Kommentarer
Postat av: Emma

:$

2010-03-06 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0