FOURTEEN PHONE Q

1. Hur många kontakter har du ?
haha, att jag räknade 186st.. lagom många :)

2. Hur många många medelande har du skickat ?

Sen två dagar efter nyårsafton, 17976 st.

3. Senaste, femte, tionde, femtonde & tjugonde inkorg från ?

Anna Lindeberg, Anna Lindeberg, Emma, Johanna Edin, Olle Brandelgård.

4. Tidigaste, femte, tionde, femtonde & tjugonde tidigaste inkorg från ?

Petlix, Petlix, Jacob K, Felicia, Isakpisak, Isakpisak.

5. 50 senaste skickade
?
Emma B.

6. Utkast ?

Jag har två stycken, ett med maaassa namn & en med några låttexter :)

7
. Första och Senaste sparade från?
haha, båda är från Erlend :)

8. Senaste Fotot ?

Är på min fina voffla i dag hos Agnes U! ;D

9. Första Bilden ?

Är på Calle :)

10. Senaste spelade låten ?

Förhoppningar & regnbågar - Håkan Hellström

11. Bakrundsbild ?

Ett gulligt foto som jag hitta hos Erlend, på Erlend som liten :D

12. Ringde senast dej ?

Alex Blomqvist.

13. Du ringde senast ?

Hem ;p

14. Modell ?

Sony Ericsson T700 :D


I brist på annat blev det ett mobiltest från en kompis på bdb :)

Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

vad skriver du och johanna och olle om ? :o

2010-03-31 @ 19:21:12
URL: http://kimlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0