dressed in black


Nu har jag slagit mej ner på golvet i mitt nya rum, som juat nu är fyllt av en stege, lite färg och annat bråte :)
Men det finns ingen annan plats för mej, syster tog sovrummet och har tven på och mamma vardagsrummet och andra tv, och jag vill lyssna på musik! Längtar verkligen tills det blir klart nu, mitt egna lilla kryp in :)
Vi har iaf målat klart :) Har satt upp håret i en hög toffs och är klädd i helsvart, bortsett från dom guldiga dragkedjorna på mina leggins, ett långt linne och leggings, häärligt, brukar aldrig gå runt i bara linne, har typ alltid en tröja över eller nåt, hade glömt bort hur skönt det var^^ Man känner sej lätt, och så får jag västa dans/gymasik & sommar feelings :D
Så har dansat runt lite lätt här medans jag stekt dumplings till min matsäck i morrn, vi hade absolut inget hemma! Sen har jag oxå kommit på lite saker att utmana mej själv på, haha så tog gitarren och sjung lite oxå :)
Vi får se hur det blir sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0