Baby,baby,baby..

Det känns som vår ute! Oh my gud! Så... underbart, härligt.. bäst! Haha,  men det är ju det! Så sjukt trött på vinter och snö, men har lixom redan gjort alla man kan göra ;/
Och nu är jag helt spänd på sommaren, så mycket planer redan! Längtar så himmla mycket! Glass, sol, strand, shorts, bad! ALLT! Aja, förutom det lilla av snön som är kvar är vi ju iaf på rätt väg! ;D
I dag var det sovmooorgon! *Like* Haha, Och slutade tidigt, för att vi inte kom på något att göra sista 20 på livskunskapen och sen var det håltimme hela elevsval, så jag och Linnea åkte till stan, och hamnade på samma tunnelbana som klanten som sabba mitt skåplås! Alltså, Pontus, Victor, Jakob, Lukas & Hektor, åkte med dom in till stan, och sen gick vi skillda vägar, och jag linnea spang runt lite grann, och jag fick tag i en bh & en perfym.
Riktigt trevligt, haha, percis när vi skulle gå ut från H&M så kom låten Baby så då gick vi in igen och lyssna ;D
Haha, sen skulle vi typ gå lite med Jakob & Victor, men sen gick vi åt olika håll igen, haha, sen blev det an avslutande Choklad Frapino på EH, Mycket gott! :)
Nu ska jag springa till spej, ha en urmysig kväll!




Kommentarer
Postat av: Linnea

SIGNE FÖR I HELVETE! xd

jag spyr ;o

2010-03-10 @ 22:57:53
URL: http://ondast.blogg.se/
Postat av: hugo ;)

är det där frapino? ;p <3

2010-03-11 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0