vet du ? vet du ? vet du ?


Morgondagens klänning är från topshop :)

Hejhej! Ligger i sängen hos pappa ny duschad och fräsh! Äntligen! Insmord och ny målade naglar, lovely! Annars pratar jag i telefon med Erlend vilket jag oxå gjort den senaste nästan timmen iaf, hahah såna bra saker gör man ist för att avsluta bildspelet till i morrn då det är skolavslutning! Det känns sjukt! :O Redan!? I dag kom oxå dem från Kina, min plast syster eller vad man ska säga ? Hon verkar iaf jättesnäll och vi har pratat ganska mycket, då får ajg ju iaf öva min engelska ^^ Hahah,

Idag var det klassensdag och min klass var vid Mälarhöjdsbadet och det blev lite typ picknik, bad och vattenkrig, helt enkelt bara chill :) Sen efter de åkte jag & Emma till mej och fixade med bildspelet mest;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0