te quiero



Götgatan i maj, två av mina foton som jag hade till åretsfotograf ;)

Sista riktigta skoldagen då! Shit vad tiden går fort! ;O I morrn äre klassens dag som gäller och sen avslutningen på onsdag, sen äre det klart! Hela 7:an! Häärligt! :) I dag var det planerat ett stoort matkrig i skolan, men lärarna hade en lista med alla 9:or som hade sagt att dem skulle vara med från facebook, så ingen av dem fick komma in i matsalen överhuvudtaget! Hahah, men ändå så slänger sej en kille in och slänger fiskpinnar på folk, gaaalet! ;) Vi hade håltimme sista lektionen men satt ändå några stycken och pratade i korridoren innan vi hamnde på skolgården med lite fler när dom andra klasserna slutat och sen slutligen i centrum där jag & Emma mötte min faster och tog en fika med henne och hon lämnade en väska jag fick i födelsedagspresent :) Trevligttrevligt! Sen gick vi till mej och jobabde på ett bildspel innan vi gick till groppen och spelade brännboll och hade klassträff med mat & fika, oxå mycket kul! Fick lite trevliga bilder! Dock vet jag inte vad jag la kameran sååå.. Men nu ska jag nog snart sova, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0