GLÖMDE PUBLICERA IGÅR;


Sitt här i sängen med min mysiga katt! Kom ganska nyss hem från Hanna B där jag spenderat min  kväll med middag med våra familjer, det var grymt länge sen jag träffa henne, förutom i skolan då&då med det är inte samma sak! Vi var i skolparken med Disa oxå och drev runt lite och dela planen med massa killar från 8:an när vi spela fotboll eller vad man kan kalla det ;) Kulkul iaf! God mat blev det oxå och kvällen avslutades med Singstar! Det ända var att jag trampa rikitgt snett och min fot gör jätteont juste nu och jag har gosa in den i min snooztime och hoppas på att de ska gå över :) Nu ska jag fortsätta lyssna på Kent och drömma om allt! Puss!

Bättre sent-än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0