" du är den som får mej att förstå vad kärlek är "


Fortsätter att fylla dagens bildbrist med dagens;
Shorts & Linne från H&M, Skjorta från Ralph Lauren, Gladiatorskor från Skopunkten och Smycken från Thomas Sabo och Dazzling!


Hejhej! Nu ligger jag här nyduschad i sängen och pratar lite barndoms minnen med min gamla barndomsvän Hektor, hhaha, det låter som man är typ 90 eller nåt!? :O Hahha, dagen har varit najjs! Sol, värme & Sol! :) På e-val röstade vi fram åretsfotograf vilket blev Julia, en tjej i 9:an som fick 100:- Hahha! Men för mej gick det bättre än vad jag trott ;p
Efter skolan gick jag & Norea och köpte bullar och njöt i solen tills alla andra sluta :) Sen gick jag lixom lite som hoppa in som servetris i morrn på 9:ornas bal! Kommer blir riktigt grymt! Hihi! :) Dock missar jag kåravslutningen, menmen ;p Men nu ska jag plugga igenom den sista innan No-provet i morrn, sista för terminen! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0