it sounds funny

Hejhej! I natt sov ju emma här efter att vi igår grillade på sjöberget med massa trevligt folk! Dock var det helt galet! Inte bara roligheter, men det va kul oxå, men jag var bara allmänt borta och typ tom i går, menmen :) Skolan är iaf slut! Och det är ju alltid härligt! Skolavslutningen var oxå riktigt sommrig för engångs skull. Och efter alla intyg och sånt var jag med Emma & Erlend innan vi mötte upp de andra! Juste fick stolta bara 42 minuter frånvaro ^^

I dag har jag och Emma börjat vårat lilla sommarjobb, att måla plankor! Japp så i dag har vi målar 83 plankor som är typ 15cm breda och typ 2 meter långa, så min hanled är typ död ;) Och i morrn gäller det igen! Men nu ska jag & Emma droga Timo! Puss!

Några pics från igår kväll  ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0