Att kunna känna sommaren med lycka


Elevrådet!

Tyvärr inga bilder från dagen,så tänkte fylla ut min bildbrist med dagens;
Shorts & Väska från H&M, Linne från Åland, Kofta från 157, Converse, Smycken från Thomas Sabo, och Klocka från Regal.


hejhej! Har precis ätit fin självlagad middag! Eller ja, fin och fin, den ser fin ut iaf ^^ hihi ;) Grym dag idag måste jag bara säga, vi hade jättekul där borta i Hellasgården med Elevrådet! Det blev massa brännboll, bastu, årets första bad - jag vet det är usel att inte ha gjort det tidigare, mat & efterrätt! Hihi, liit lyx va för att vara skolan ;) Sen vare såklart massa skratt!

Dagens var nog, när Jag, Norea, Fia & Mickan skulle gå in i restaurangen för att hämta bröd med det fanns inte något, då Norea typ började skrika på bröd och halvdansa! O.o Hahah då började Mickan garva eller jaa,, hon fnittar rikitgt roligt så Norea börja garva åt hennes skratt och Norea lägger säg ner på golvet och slår sej själv när hon skrattar så dom börjar skratta åt varanns skratt och dem som var där inne kolla jätte konstigt så jag och Fia, bra garva åt dem och låtsades som vi inte kände dem, men shit så kul det lät & såg ut! ;D


Sen vare ju lite läsk krig och saker som hände när det finns mycket tävlings inriktade människor i omgivningen! Badet va kulkul! Och även resten av dagen! Vi röstade oxå fram nästa års ordförande, vilket blev Love.

Sen när vi vi åkt hem mötte gick jag tillbaka till skolan och satt på skolgården med Erlend & Mattis när min klass sluta, hihi. Men sen så träffade jag Linnea efter att typ lekt med "ballonger" och småbarn på skolgården med Linnea, Erlend, Mattis, Isak & Victor :) Aja, shit så långt det blev! O.o

Kommentarer
Postat av: Norea

Hahaa det var kul! Sööt du är

2010-06-04 @ 20:02:46
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0