Gårdagen roligheter!

Hejhej! Har haft gryma 47h sen jag blogga senast! hahha, och ni fattar inte hur mycket skit jag smällt i mej! Mötte upp Vera och Emma i tisdag och Johan och Rickard kom och mötte oss vid tc innan vi åkte till Johan, och chillade hela dan med Hey baberiba, torr spagetti och kall köttfärssås och massa glass, godis, dricka och skratt! Lovely! Så bra så att vi glömde bort tiden, och blev lite sena tillbaka till tc.

Där vi skulle möta Jennifer och alla som skulle vara med att fira hennes, alltså massa tjejer från klassen och 2 utanför, skitkul vare iaf! Vi var i hennes nya lägenhet jättenära drottninggatan! Där blev det grymtkväll med alla tjejer och Jag, Emma, Jennifer, Rosa & Joanna stanna över natten, och satt vid småtimmarna på hennes balkong och år massa godis och stuff, pratade och fick gatan prickig :D Somsagt rikitgt trevligt tjejer! Någon som måste göras om! :) Ps. Jag och Emma hade coolast presenten!


Jag & Födelsedagsbarnet Jennifer! :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

finfin present asså!! måste verkligen göras om! ;P

2010-06-24 @ 00:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0