Niornas bal


Hejhej, kom ganska nyss hem från att ha serverat på 9:orna bal! Det va grymt kul, måste jag bara säga! :)
Vi var ca 15st utvalda som fick servera in och plocka ut all mat, servera välkomst dricka, snask, äta på deras bal mat, och lite allt möjligt, kul var det iaf :) Barackerna va rikitgt fina faktikst och en rummet var matsalen med 5 långbord, ett per klass, jag, Emma & Agnes var en grupp och fick bord 2 tilldelade, och där satt 9a. På bal kvällen hann jag oxå med att bli puttad av en Limmo i rumpan, nästan halkat och spillt, gått in i massa folk, skämt ut mej, gått in i kylskåp med mat i händerna, blivit fotad av deras fotograf i alla möjliga konstiga sätt och olika lite sådär fejk leenden ( usch! ), ätit och blivit super mätt, blivit trackad av 9or & insett hur "tomt" det faktiskt blir utan 9:orna och såklart massa mer!

Innan balen så hade jag No prov i dag, alla rätt! Yaay! Sen fick man sluta när man var klar med det och det va håltimme på hemkunskapen efter som det va bal så slutade riktigt tidigt, så jag, My, Emma, Joel, Joel & Gustav gick till Piren och bada och senare kom Erlend! Det va rikitgt skönt efter som man typ nog för det va så varmt! ;O

Men nu är jag skit trött! Puss!

Bilder kommer nog.. klart! HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0