Kryssingen!


Från helt ingenstans, två riktigt saknade tjejer!

hejhej! I natt kryssade jag till Finland med Pappas familj eller vad man ska kalla det, hahah. Det var iaf grymt god mat på båda två bufféerna, akrobatisk - skitcool underhållning, och typ ganska chill. Inte direkt det roligaste jag gjort med ändå kul! Dock är jag så lat och orkar inte ladda in bilder på mej i spegeltaget, utsikten med fullmåne & gruppfoton från båtturen, hahha, men så går det när man packa hela kvällen. På Onsdag gäller de! Och i dag kom Erlend hem! Äntligen ^^ Så i morrn hoppas vi på en toppen dag, med Erlend och sen på kvällen blire Andreas Grega!

Och lagom till resa har jag tappat bort min kamera laddare! Är man bäst eller bäst ? -.- Någon som kanske råkar ha en Nikon Coolpix S220 laddare ? ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: kimlaarsson'

och vi saknar dig <3

2010-06-29 @ 20:20:17
URL: http://mymusictime.blogg.se/
Postat av: nina

ses i sommar sötnos!

2010-07-06 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0