"i give it all, you know it, i love you, i love you all alone, i miss you"

Hejhej! Nu ligger jag och lyssnar på bäst musik i sängen! Härligt! I dag äre det världens bästa mammas födelsedag! Vilket har firats med lite mys framför tv och presenter, själv gav jag henne mitt bild projekt - en liten ballerina i gips, mina utställnings foton sen åretsfotograf och sen 3 par söt örhängen :)

Innan vi firade henne, var jag på Nathas grill & pool party med alla tjejer i klassen förutom Johanna som är i italien ?^^ Hahah, men kul var det iaf! Vi badade och plaska, åt grymt god mat och lekte med kameran och njöt i solen! Lovely! Och som tack till Natha la alla lite pengar så vi fick i hop till en blinkade påse med massa godis och ett litet spakit med massa olika trevliga saker som, lotion, tvål, scrub osv! Hahah, den persenten stress vi mycket för, vi fick sluta bilden tidigare och 5 tjejer åkte till skärholmen och sprang runt och kom verkligen inte överrens, men tillslut blev det ju bra, även fast vi blev lite sena till Natha ;p Men nu har jag liite beslutsångest för skolavslutningen som ska försökas lösa!

Bilder kommer när Rosa laddat in dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0