EN PLATS I SOLEN


Jaaaaa! Som nog ingen har missat släpper Kent sin nya skiva i morrn! Samma dag som jag åker till Spanien, var lite besviken efter som jag antagligen inte skulle få lyssa på låtarna fören när jag kom hem två veckor senare, men i dag när jag logga in på Spotify fanns dom där! Åååh, jag älskar det! Men såklart har jag inte hunnit lyssa igenom alla, men det jag hört har inte gått under mina förväntningar! Men lite konstigt att Soptify släpper så här en dag innan ? Trodde inte att de var sant men googlade på det ifall jag fått öfr mej fel, men som jag trodde skulle den släppas den 30. Men nu ska jag fortsätta lyssa på Kent - En plats i solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0