8 timmar - längre och längre bort,




Några bilder från tisdagens besök på gröanan :D

Förlåt för min dåliga update, så går det på sommaren.. Hahha ;) När det är sol och glädje har man inte riktigt tid för datan. Men dessa lata sommar dagar är fyllda med massa trevligheter som sol, bad, sleepovers, och vä'nner. Riktigt härligt, jag tror jag bara sovit hemma själv 3 gånger sen skolavslutninge, och jaa, jag är döttstrött, sömnlösa nätter med folk & tidiga mornar med jobb och allt där mitt i mellan. Men i natt sov jag iaf över med Mattis hos Erlend, i tält i hans trädgård, hahah, men det va kul! Förutom att jag hade varit jättetrött när vi jobbat och på eastman men typ vid tre när vi skulle sova var jag hur pigg som helst och det va inte heller så kul att vakna i ett tält till bastu! Det var så grymt varmt på morgonen! ;O

Juste var på Eastman på morgonen i går, och kom hem med dåliga besked, två mjölttänder ska dras ut och sen blir det nog tandställning, oh yeah! -.- Åååh, jag vill verkligen inte, menmen ^^

Nu ska det bakas! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är killen i den första bilden?

2010-06-20 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0