38637


Jag & Agnes! ;)

Hejhej! Jag var jätte trött när jag kom hem i går så jag hann inte blogga innan jag faktikst somande! ;O I går vare ju skolan och nästan håltimme på spanskan, ;/ Sen hade vi gympa som sista lektion och jag trodde jag skulle dö av törst! O.o Men sen efter skolan åkte jag, Agnes, Erlend & Mattis till Grönan och hade grymt kul! Det va typ inge folk och ännu minder senare på kvällen! Vi åkte massa, fick till och med Mattis att åka Insane! Yaay! Och vi sjunga Singstar - Kent oxå! Hahhaha, kulkul! Sen innan vi åkte hem avslutade jag & Agnes med Ben & Jerrys! Mums!

Men nu måste jag skynda mej, ska möta hela elevrådet vid tunnelbanan klockan 9, och då blir avslutning hela dan! Härligt! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0