Wish those days ever have to go.

I dag va det syslööjd, for the first time. i lovee ;D
Men det är sjukt kul jöö, jag gör en vit necisär (?) med en krona på ;p
Nu har jag stått ut med trä i evigheter! heheh :)
Sen var  det ju musik oxå, minder kul. Vi typ jobbar i grupper. Jobbar med Hanna, Jennifer, Max & Victor.
Och ingen vill sjunga, och då blir såklart jag :( Och jag har verkligen ingen lust med det just nu. Men om jag har tur kanske Hanna kan hjälpa till lite sen, asså vi ska typ välja en låt och spela den, det blev Forever young ;D
hahahahh ;p
Efter skolan gick, Jag, Agnes, Max, Felix, Arvid, till Arvid och Calle kom dit efter att han klippt sej ;D
Åååh, det va ett tag sen vi träffades, eller jaa typ.. sista dan innan lovet ;p Men ändå :) Det är ett tag faktiskt :O
Och några av dom har jag inte alls sett på lovet :O
Vi hade iaf jättekul! Vi typ fotade massa, åt upp Arvids alla chokladrutor, sprang runt i ett spökhus, typ snudd på kuddkrig, stor-klump, hahah massa mer, sjukt kul iaf!
Shiiiet vad ni betyder mycket för mej! Älskar er hela gänget! You dudes är mina bästavänner!
Och jag har inte milljoner av dom! :O Och som Calle sa, Vi måste verkligen hålla i hop i sommar! ;D <3
Aja, nu ska jag fixa med januaribloggen och sen tänkte jag hinna lite gloser.
Några av massa bilder ;D




Pics. 1. Calle goes crazyy - 2. Mooi & Agnes :) - 3. Agnes & Max i Fiket. - 4. Felix :).
5. Nyklippt Calle! ;D - 6. Gruppiis utan Calle :O - 7. U go crazy med Signe och Agnes Magiska saft! - 8.
Jaaa... Trio ;p


Kommentarer
Postat av: agnes

signe varför ska du alltid lägga ut dom fulaste bliderna för? ta bort blid två nu annars dödar jag dig :P

2010-01-13 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0