update

Torsdagar är min hat dag, börjar redan åtta och slutar inte fören halv fyra, usssch!
Och sen har det ju snöat konstant heladan! Somsagt inte heller en favorit.
Och såklart är det ju idrott i västertorp så får man gå dit oxå.. aja, ska sluta klaga.
På hemkunskapen gjorde vi iaf en god indiskgryta typ ;p
Eftert skolan hämtade mamma mej direkt, och vi åkte in till stan med syster oxå, för att kolla på någon teater - " rödmåne" Den var väl helt okej, fast trött som jag var somnade jag nog lite i mitten efetr som hela lokalen var mörk, greaaat ;p
Nu ska jag äta lite innan jag måste rensa klart min garderob och sen måste jag dränka mej i plugg igen :(


Titta min lilla tjockis! :)

Kommentarer
Postat av: Cajjsa

Nawwe vad söt din katt är! <3

Tävling på min blogg bli gärna med! :)

Kramizar Cajjsa!

2010-01-29 @ 21:40:11
URL: http://cajjsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0