Sweet dreams.

Efter släkten gått hem, eller, min släkt är ju inte så stor och alla va inte ens här..
Men jag har hittat så sjukt fina sommarkläder på H&M, kollade bara där och hittade 38 saker för över 5000:-
Bad, jag kommer aldrig få så mycket inte ens hälften, inte ens en fjärde del ^^
Och det finns ju fler ställen än H&M som har fina kläder, men jag planderar att köpa ett par leggings jag hitta där, som jag letat efter typ ett år! :O
Sen kollade vi på Sabrina igen.. haha. Syster fick ju hela säsongen och dom va faktikst bra :)
Vi alla har readan sett 19 avsnitt :O
jaaa.. ;/
Men nu ska jag duscha, sen blir sängen känner att jag behöver lite extra engeri till i morrn! ;p

Och glöm inte tävlingen längre ner, på ett dygn har jag fått i hopp 16st iaf, :)

pussar ;*


Marie, Jennifer, Hanna, Karin,Rosa.
Joanna, Emma, Jag, Agnes.
Natha.
Matilda.
Haha, kommer ni i håg när vi klädde ut oss till killar bara för att lura killarna i klassen, sjukt kul vi hade.
Snart ett år sen ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha! ja det va kul<3

har säkert redan sagt... men va fin blogg du har<33

2010-01-14 @ 18:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0