Soffliv!

Jag älskar helger! Hahah, men det gör väl alla ? Sköönt att äntligen få sova ut :)
Och nu tittar jag på Brooke knows best, hahah :)
Hade tänkt att skriva om systerspjyamas party i går, men glöde lixom bort det.
Det var iaf kul :) Alla hadde nog kul, skrek gjorde dom iaf, vi lekte typ namnduellen, sko-rea, lite musikfrågot, mumsmus-matning och äggkastning xd. Haha det va iaf kul att titta på :) Sen åt vi ju taco, yummi ;D
Efter år spleade vi lite singstar och rockband, allstå jag och Anna. Min syster hade ju det tsm med en kompis och hennes syster och jag höll i lekarna. Snart kommer mamma hem och då blir det väl lunch och sen måste jag läsa engelska -.- Och sen blir det väl lite fix med mitt nya rum.. ;D
 
Har massa bilder på systerkompisar med mumsmus i hela fejjan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0