Snö-ig dag!

Ute är snöstorm eller nåt ? Nej, jag överdriver liite, men det snöar väldigt myckte! Och jag vill ha sommar..
Det går inte riktigt ihop.. Annars har det varit en bra dag, fick sova riktigt länge efter som jag började efter nio :)
Sen har det varit en slapp dag, men bara So och No som "riktiga lektioner" Och sen så klart klassråd och Livskunskap, men då pratade vi bara om.. läxor -.-
Sen vae det e-val vilket för mej betyde åretsfotograf! :)
Fast det va snöstorm typ så fotade jag och Norea lite utomhus, men oxå inomhus så det va skönt, vi blanade lite undertemana Vinter i Mh och Mhskola, vilket vi kommer behöva göra nästa vecka oxå..
Sen gick vi till Nästan hemma för lite fika, där träffade vi sen Erlend och Linus :)
Men efter vi fikat klart och fotat lite så gick jag hem för att leka plugghäst, det gick väl ganska bra, pluggade faktiskt men jag vet inte hur mycket jag kommer ihåg, sen blev det spej :)
Trevligt med massa roligt folk, mysigt prat, äggklasning och varmchoklad med grädd! Passde mej mer än perfekt! ;p Men nu måste jag plugga massa händelser och årtal tills i morrn, lovees! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0