Pulkatime

Sitter och njuter ordentligt med en macka och ett glas juice. Kom nyss hem från Spej.
Vi åkte pulka! ;D Yaaay, mamma fixade en madrass till meeej, och fast jag tror det va typ jag som åkte minst på den ;p Sjukt kul va det iaf. Vi fick plats med 4 pers på en sån där med ratt, jag tappa precis bort namnet, snow.. Men du vet ? :p Och stackars joanna blev riktigt mulad av Ola efter att ha kasta snö på honom. haha.
Själv tog jag det ganska lugnt, har jätteont i magen och min svanskota är död!
Trillade i Arvids trapp i går, haha och i dag i skolan typ gick Felix med mej och typ snubbla eller jag vet inte men vi ramla iaf båda på och jag landade såklart på svanskotan, och när vi åkte pulka nu så trillade jag av snowracen - Så heter det! ;D Och landa på samma stället, så nu gör det jätteont! Och i morrn äre idrott. Så typiskt! -.-
Men det är iaf Pankaka i morrn, efter fisk i dag (a). Appropåingenting ;D
Men nu är jag lagom trött och ska försöka ladda in låtar och bilder till ipoden innan jag ska sova tidigare än i går :D I morrn börjar jag ju åtta :( - Usch!
Men i dag fick vi redan på att vi ska åka till ROMME igen med skolan! Jag är överlycklig!
Hade verkligen sjukt kul förragången! Aja, Cyaaaa :D



Pics från mobilkamera.


Kommentarer
Postat av: Clara

Aaaaaaah skulle lätt vilja hängt med... Lyckades Steve mula nån åt mig? :)

2010-01-14 @ 18:27:29
URL: http://clarafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0