platt söndag

Vilken platt söndag! ;o
I dag har jag lagat i soffan! Yaaay, jag älskar det, man behöver inte göra något alls!
I morse belv det Djävulden bär prada och Narina med familjen i soffan :)
Och efter det skulle vi åkte till skärholmen för lite inköp.. men så blev det inte, jag och syster började på måfå kolla på någon extremt konstig film som gick på tv. Men den blev tillslut spännande och slutet krockade med skärholmen  sååå.. ;p Syster valde ;/ Men nu äre middag som består av toast och nudelsoppa, haha och project runway i soffan :) Sen ska jag fixa lite nya låtar till ipoden! Äntligen :)


vi-har-en-väldigt-smuttsig-spegel-&-jag-har-liite-bildbrist-&-jag-älskar-noreaskamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0