My head hurts.

Har hanmat i soffan igen, med mukisbyxor och en stickadkofta, och det känns som mitt huvud ska sprängas.
Har världens huvudvärk. Greeeaat! Och i  morrn början skolan igen, helgena går förfort. Och jag skulle inte ha något i mot lite sommar, och lov! Vid tolv i dag gick jag hem från Arvid efter att ha firat våra egna fjoortisar :)
Total lyckat om man får fråga mej, vi hade sjukt kul :) Killarna stack på match, jag städade här hemma och Agnes, Emma och Felix städade hos Arvid innan dom sen gick till Felix. Där mötte jag dom sen efter att ha städat klart och faktiskt målat naglarna, vilket jag inte gjort på riktigt länge :)


forgotten pics ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0