Let's Dance!

Hahah, inte det roligast att titta på, menmen. Själv ligger man i soffan och är ganska pigg efter att han somnat i soffan ett tag efter jag kom hem från Arvid. Mitt andra hem eller nåt, jag är där sjukt mycket, heheh. Vet inte om det är bra eller dåligt :/ Men det är säkert bara en period (a)
I dag var jag där med Emma, Max, Sixten & Calle iaf. Och kul var det, mycket skratt efter som typ alla jättekittliga :/ Speciellt jag iguess. Men Calle & Max är inte långt efter. Sen fick jag jobb som Calles koja, som han sa, jag skulle nog mer kalla det madrass. ;/ Och kittlad blev man det det gjorde inget för det va så sjukt kul att kittlas tillbax ;D - Hahahah! ;p
Arvids rum var verkligen rörigt när vi gick, om jag inte haft så brottom skulle jag hjälpt till att städa, för det va verkligen stökigt, allt var på golvet!  :O Hur vi niu lyckades med det ?
I morrn äre lördag och helg, skööönt! Jag måste verkligen sova! Fast i morrn kommer antaglien Olivia sova här och sen på söndag blir pulka med gamla klassen ! ;D Det är helgensplaner plus lite jobb med mitt rum. Vilket jag lovat mamma.. :)
Aja, nu måste jag leta efter lite fördelsedagsidéer, det är sjukt många som fyller år nu! :O

No pics från dagen då Calle vägrade vara med på bild :)

Dagens frog var absolut Fire Flies - Owl City, Har lagat på repeat på min ipod i stort sett hela dan, man blir så sjukt glad av den låten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0