kvällens.

I morse trode jag att jag var död. Jag var sjukt trött och orkade verkligen inte gå upp! (a)
Men här jag är, vaken trotts allt. Jag längtar så mycket till sommaren då är man inte lika trött och allt är typ.. glatt? Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men det skulle inte ta kol på mej om snön ville försvinna ?^^
Jaaa, den börjar bli lite jobbig.. Fast bara här, det måste vara suoerfint när vi ska till fjällen igen, okej ? ;D
Men som tur var hade jag gympa i västertorp i dag så jag tog mjukiskläderna till gympalektonen som var innan lunch och lyckades vakna till lite :)

Sen var det pankakor, greaat, jaa, det betyder lixom pankakstävling, vilket egentligen är ganska tråkigt ^^
men ett måste, haha. När det är slut tänker man att man aldrig ska göra om det, men när det är pankakor igen så bara måste man ;D Jag och Arvid mot Emma och Felix i dag då ;p
Jag och Arvid vann! :) hahha, ;D

Sen var det hemkunskap i dag oxå, haha vi har roligaste gruppen / läraren, jag vet inte vad som är bäst, läraren är inte direkt 20 och snackar som om hon vore en klokbok. Vettexduk och massa, superkul att lyssna på. Och Maten blir ju alltid god, i dag lyckade hon säga en sjukt kul grej om degen :) Alla skratta till och med en hjälplärare som är med! ;D Och sen gjorde hon en öppnaugnen dans. Och sen blev det små bröd som jag har ätit två till middag.

Efter skolan följde jag, emma och felix med arvid till hans träning. Haha, det va väl både roligt och uttråkande :)
Alla andra va typ där när vi kom, eller nej dom kom efter :p
Kul att titta på när typ 10st av sina kompisar hoppar runt som grodor eller spelar handboll. Spec när dom av bra på att dela upp lag, eller hur emma ? ;)

Sen kvällen har tillbringasts med plugg och glee ;D - ooohh long day ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0