Jag vill bajsa snett på rubriker ^^

Tänk vad skönt att bara stanna tiden, så man typ kunde sova lite till och sen sätta på den och det skulle vara den tid man pausade ;) Eller tänk så praktikst när man är sen på morgonen, eller glömt att plugga och åh det finns massa förslag! :) Jag skulle verkligen kunna göra så!
"Vad ska jag skriva om i dag ? Det här inte hänt så mycket" - Men nu när jag tänker efter så har det verkligen varit en händelserik dag! To much drama för min smak, mycket bra och dåligt, och på slöjden fixade jag klart min applikation och det blev inte fint! Usch! (a)
Efter skolan gick Jag, Linnea, Agnes U, Max & Callekaviar till Agnes S :)
Förlåt Calle men jag var tvungen, Calle råkade nämligen luta sej mot kaviar i dag, och kladdade ner 3 av sina tröjor och hans jacka, greaaaaat (y)
Vi typ snacka kollo, om allt går som vi vill, ska vi alla, eller inte linnea.. åka på kollo tsm i sommar! Så sjukt kul :)
Fast kasnke Felix oxå :) Sen lekte vi kurragumma i hela agnes hus, sjukt kul! Jag och Calle var lätt bäst! :)

Sen följde jag med Agnes S, Johanna och Natha till deras simhopp :)
Det va kul att titta på :) Och det va länge sen jag träffa Johanna och Natha så det var najjs! :)
Dom var iaf jätteduktiga enligt mej!
Kisses!


Pics by me. Saknar värmen! Som jag då tyckte va lite för mycket..


Kommentarer
Postat av: Moa

Varit där :)

2010-01-27 @ 17:45:52
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0